top of page
reka 1843x773.jpg
Untitled-1.jpg
  • תמונת הסופר/ת יהודה אברון נכסים

למה כדאי לקחת מתווך ?


למה כדאי לקחת מתווך?

מתווכי נדלן בישראל פועלים לאחר שלמדו את התחום, עברו מבחן הסמכה של משרד המשפטים וקיבלו רישיון לעסוק בתחום. חשוב לציין כי מחובתו ואחריותו של מתווך נדל"ן למסור לכם מידע מקדים ולהזהיר אתכם במידה והמוכר מרמה אתכם ביחס לשטח הדירה, מחיר הדירה, במידה והמוכר מנסה למכור לכם דירה עם חריגות בניה, או דירה שנבנתה ללא היתר כלל, דירה שנמצאת בבניין שאמור לעבור תמ"א, או תוכנית פינוי בינוי, דירה שלא רשומה בטאבו, וכדומה. ולכן בעסקה כה חשובה הכרוכה במשאבים כלכליים כה רבים הצעד ההגיוני ביותר הוא להיעזר בשירותים של מתווך.


למה כדאי להיעזר בשירותי התיווך שלי

השירות שלי זה הביטחון שלכם. אצלי זה לא רק מוטו או סתם קלישאה, אלא דרך חיים שרק על פיה אני מחויב להתנהל אל מול לקוחותיי בין אם אתם כלקוחות תהיו בצד הרוכש ובין אם תהיו בצד המוכר.


איזה שירותים תקבלו ממני ?

בזכות מכלול הידע ברשותי בהיותי מחובר למאגרי מידע אודות היצע וביקוש של נכסים באזורים רבים בארץ, בזכות קשרים רבים וטובים שיש לי עם מתווכים, רוכשי דירות, מוכרי דירות, עורכי דין בתחומי הנדל"ן ועוד אני מאמין שאוכל למצוא לכם דירה שתתאים לציפיות שלכם ולתקציב שלכם במהירות ובקלות.

בזכות העובדה שאני רואה רק את האינטרס שלכם בין אם אתם קונים או מוכרים, בזכות היסודיות שלי ותחושת האחריות שלי כלפיכם כמתווך מקצועי, אדאג להעניק לכם את מלוא המידע האפשרי אודות הנכס הפוטנציאלי שתרצו לרכוש. כולל מצבו המשפטי מבחינת רישום בטאבו, מידע מלא ומקיף אודות השכונה וסביבת המגורים. בנוסף איידע אתכם במידה והמחיר המבוקש הוא מעל מחיר השוק במידה ואתם קונים דירה, ואם אתם בצד המוכרים אדאג ליידע אתכם במידה ותציעו את הדירה במחיר הנמוך ממחיר השוק.



מעוניינים למכור או להשכיר את הנכס?
מוזמנים לפנות אליי ואשמח לסייע לכם,

יהודה אברון

השירות שלי - הביטחון שלכם

טלפון : 0545445058


 




bottom of page